Followers

Wednesday, December 14, 2011

semangat pulih kembali ;)

assalamualaikum...

hai rakan2 blogger sekalian... hari ni cam dh ade spirit skit nak truskan berblog... dan juga semangat untuk trus menempuh dugaan dan cabaran hidup... hehehe... ;))

so, seperti entry yg lepas... sure korang pun dah tau, ape prob yang aku alami.... n now... en. syg suh aku wake up! dan teruskan mcm biasa.... keyword yg dia bgi kt aku simple je... " jgn bagi org luar, atau orang ketiga meruntuhkan rumahtangga kami" ecehh!!... sbnrnya... ayat dari mulut en.syg berterabur habis la kan bile sembang dgn aku... tpi bile aku nk tulis kt blog ni, aku create la ayat kasi power skit.... hahahhaa... tapi! maksud sama ok! ;)

so, skrg just wat mcm biasa je... huuuhu... pada yg dengki pada kami berdua tu, aku just boleh ucapkan alhamdulilah sahaja yer... sebab penilaian ditangan ALLAH, bukan di tangan u olls okeyh! chill!!!! ;)

lepas ni truskan update mcm biasa yer tengku masni... awak kan dah nak start DIY project utk e-day.... so, teruskan lah!... hehehhe....


wat2 je pejam mata lihat keadaan sekeliling... sb, keadaan sekeliling lah paling memberi impak yg besar dlm kehidupan seharian kite... yg penting... slalu THINK POSITIF..ok! ;)

No comments: