Followers

Monday, December 19, 2011

mak en.syg dan family datang ke rumah ;)

assalamualaikum....

hai korang... sambung lgi story ni... hehehe... sejak2 dah ade kamera ni kan... memanjang nk berblog je... hikhikhik...

dulu cam malas skit sb nak amik gmbr mmg payah giler... hp pun cap ayam je... oh!... bkn nak menghina atau mengutuk yer... kalu diberi rm1juta pun lepas ni... insyaallah aku x mau dah kot pakai BLACKBERRY... isk!!... sudah2 la.... serik giler... huhuhu... aku rela lgi pakai hp adik beradik NOKIA 3100 tu... hehehe.. 

dan sekarang!dengan tekadnya aku nak jgk beli satu kamera... untuk kemudahan semua... hehehe... so far... alhamdulillah... wlwpun kamera pun cam ayam je... aku still lgi bersyukur sb dpt jgk la amik gmbr kan... dari tak de...

ok! berbalik pada cerita asal... baru2 ni family en.syg datang rumah aku... hehehe... aku saje je la nak invite family dia datang rumah... sb nak kenalkan dgn ayah dan family aku skali... so, kemudian hari nanti lagi mudah la kami nak berhubungan nanti kan... sebab dah kenal... heheheh... ;))

masa family en.syg datang tu, mmg sumpah aku x tau nak jamu ape weii!!.. serius aku ckp.. dok bincang ngn en.syg idea dia satu pun tak boleh pakai... ade ke suh masak chicken chop lah,masak nasi tamato lah... giler ke apooo!!! mane la aku tau... engko hengat aku ni pakar masak macam mak kamu ke? adoiii... sabo je la...

last2, aku masak pe je tau... aku masak mee goreng sanggul, pastu aku wat resepi sendiri roti sosej nestum cheessee... haaa... hamik ko  nama nak omputih sesaje... ahahaha... pastu aku buat la buah--buahan skit... ok tu je simple!... hehehe... 

meh aku tunjuk skit gambar time family en.syg datang umah aku eh... tapi x byk pun gambarnye... aku beranikan diri je nak amik gambar time dorang tgh mkn... hehehe... :P







ok!... sampai tak muat meja makan haaa... family en.syg sangat la ramai...  ni pun ade lagi yang tak dapat dtg.... hehehe... bestkan.... hihihi... ;)

baik korang abaikan tetamu yang pakai baju biru belang2 tu... makan beriya2... last2 dia komen aku masak kaw2 punye tau... errrrggghh!!.. sabo je la... tpi mmg aku masak x sedap pun hahaha... tapi serius ikhlas dari hati aku... aku cube jgk masak utk family dia wlwpun x sodappp!!... hekhekehke... preparation utk dinner ni mmg berkobar2 aku wat tau... last2... dorang sampai umh aku, sampai aku tak sempat nak mandi... ahahah... masuk blik salin baju , pakai perfume! ok done!... hahaha... giler tak! :P

ok!... itu saja.. 
byee...
assalammualaikum... ;))

No comments: