Followers

Friday, December 9, 2011

warna tema E-DAY PINK SALMON/ROSE muktamad! ;)

Assalamualaikum....

salam jumaat pada korang sume, hope kehidupan kite sbg hamba ALLAH di muka bumi ini diredhai dan diterima segala amalan dan perbuatan kite yer... ;)

sblm aku teruskan lgi entry ni... aku doakan semoga en.syg aku selamat sampai KL. hari ni... amin... coz mlm ni dia & family dia nak dtg umh aku, hehehe... sje je la jemput family dia dtg umh... bermesra alam dgn family aku... hehe... aku nak jgk ayah kenal dgn anak sape la aku dok kwn selama ni kan... hikhikhik..  kebetulan en.syg nk dtg kl, then, mak en.syg pun ade kt KL skrg, so, boleh la dtg ke rumah mlm ni... pastu, mlm ni jgk aku nk gerak ngn en.syg nk g umh syu nk setting table guestbook dia... huhu, tak tau la mlm ni tido kul bpe... sok pgi nk bgun awl plk.. huhuhu... sian kt en.syg la... thanks sgt syg... syg hargai sgt2 pengorbanan awk tu dtg jauh2... hukk... pape pun, hati2 drive tau syg! ;)

ok!, syukur alhamdulillah, aku rasa lega skit dah, sb persiapan utk BFF aku nak tunang esok aku rse dh 90% siap kot,  aku doakan jgk majlis pertunangan syuhada & ijat pada esok hari berjalan dgn lancar... amin... ;))

then, blk keje ni trus ke dapur nak masak utk family en.syg dtg mlm ni... hope sempat la nak masak.... hihihi... nasib baik ade assistant sorg... kakak aku... hehehe... dia la akan tlg aku masak jap g... hehehe... sbg upah aku bwk dia g syu tunang esok... hahaha... ok x? :P

harap sgt2 semua yg kami rancangkan berjalan dgn lancar... amin...

ermm.... aku ade jgk terfikir, lepas je selesai semua program utk bln 12 ni, aku nk prepair utk majlis aku plk... hehehe... wlwpun aku tak tau lgi bile tarikh tetap aku ngn en.syg nk tunang, tpi aku nak prepair siap2, sbnye, aku mmg berhajat sgt nk wat sendiri semua persiapan utk hari tunang aku nt... mmg teringin sgt nk wat sendiri... so, aku kene prepair dari skrg... then, mane yg tak mampu aku wat tu, skip je, x pun pas kt kdai... hahaha... :P

setelah berbincang dgn en.syg warna tema hari tunang aku nt, kami dah pun wat kptsn utk pilih warna PINK SALMON/ROSE... mst korang nak tau pink yg mcm mane kan? hehehe...

mula2 2 aku pun jenuh jgk la search google warna tu, then aku jmpa jgk, tpi x byk sgt gmbrnye... so, hari demi hari aku search google, akhirnya, aku dpt jgk tema warna pink salmon tu.... rupa2nya, artis zahiril adzim & shera ayob ada pakai masa dorang tunang.... hahaha.... so, warna yg aku maksudkan tu, mmg seakan2 warna tema tunang dorang.... ngeee... ;)

x sangka plk sama kan... huhuhu... x kisah lah, janji aku suka... ok!, jom aku tunjuk warna pink salmon tu keyh! ;))

 haaa... ini lah contoh warna tema aku nanti... cantik tak? nak kate soft, x de la soft sgt... nak kate garang, x de la garang sgt... hahaha... yg penting aku sukaaa... ;))


 yg ni plk, carian pertama aku kt google... jmpa la gmbr ni.... cantik jgk kan... soft je... ;))


warna asal pink salmon... ala2 warna ikan salmon jgk la... beh kurang.... hahaha... ;)

ok, setakat ni je dlu yer kwn2... nt aku apdet lgi DIY E-DAY aku... tguuuuu... ;)

ok... itu saja..
bye... 
assalamualaikum.... ;))


No comments: