Followers

Thursday, December 8, 2011

guestbook e-day utk syuhada.

assalammualaikum..

hai korang... ptg2 camni rse cam free plak, so jgn bazirkan masa meh kite hapdet blog yer... hikhihkhik... ;)

ok! sebenarnya aku baru je siapkan guestbook utk bff aku syuhada mlm tdi... alhamdulillah, sgt lega sebenarnya.. selagi tak siap selagi tu hati x tenang.... org dah amanahkan utk kite buat keje, so, kene la wat bagi siapkan... hari tu aku dh wat dh separuh, pastu simpan dlu konon2 nk sambung kemudian... last2, last minit bru nk siapkan.... hehehe... nasib baik siap!... ;)

so, tarikh majlis pertunangan bff aku ni pada hari sabtu ni, then, esok nk g umh dia serahkan guestbook dia ok! ;)

so, blm sempat guestbook ni nk smpai kt tgn dia, dia dh text aku suh amik gambo guestbook dia, sb x sbr giler nk tgk... hahahaha... tadi baru je aku show off secara personal kt dia, then, alhamdulillah, dia sgt teruja mcm org gilaaa.... hahahaha... legaa hati aku... hehehe... ;)


korang mst nak tgk jgk kan guestbook yg aku buat tuh!... meh aku show off kat korang plak... haaahahahaha... hope korang pun suke la yer... ;))







 amacam ok x? hehehe... utk pengetahuan korang, utk setting table guestbook pun aku jgk ok... hehehe.... so, nt aku updet psl table guestbook plk keyh... ;)

ok, itu saja,
bye...
assalamualaikum... ;)

No comments: