Followers

Sunday, April 18, 2010

1.00a.m aku meng updated blog!

bru nk start taip....tapak tgn kanan rse gatal la pulak....garu jap!!........
oke dah...hahaha....my life skrg nie...syukur alhamdulillah la...wlwpun sentiasa ade mslh...aku dpt handle dgn baek!...syukur2! keje yg aku training bru2 ni alhamdulillah gagal...hahaha...aku x dpt keje tu...aku x taw sb pe...rse tercabar jgk...tp aku dpt jgk 1 pengalam baru...mcm amik pekse...pastu gagal...hahaha...tp aku amik sume tu 1 pelajaran...aku kne usaha gigih lg untk jadi seorg pekerja yg baik lps ni.....ble dia bg tau aku x dpt tu..mcm nk menitik air mata taw....sb aku dah usaha yg terbaik...tp x dpt...tp tu lah yg dinamakan rezeki...yg dpt...taw x sape?org yg hipokrit depan kamera cc di setiap sudut opis....owh! tidak! aku bkn begitu...x pe lah..tu rezeki dia...dpt cek trus blahhhh!!!!hahahaha...malu sialllll!!!!! tu la...x nk dgr ckp...org kate jgn g keje tu...degil....nah!
hamik ko...hahaha...

No comments: