Followers

Wednesday, April 7, 2010

fall in LuV????uwh! tidakkkkk!!!


merujuk pada pakar kesihatan,beliau berkata...
aku telah ter jatoh!...jatoh ape???jatoh cinta!!
aduh!....malas la nk buka pintu hati nie...tp sejak knl dia...laen lak jadinye...
sblm ni...tgk lelaki2 kt luar tu...sikit pun aku x heran...
x peduli pun kewujudan dorang....
but now,after i knl dia....wawawawawa....hati ni len mcm lak....
adakah ini yg dinamakan cintaaaaaa?????sesungguhnye...
sumpah!aku xtaw ape tu cinta...tp mcm biasa...aku sentiasa sedar sape diri aku...
bukan merendah diri...tp sekadar sedar sape kite if digandingkan dgn dia....
mcm gajah duk sblh semuttt!!!...hikhikhik...tu la hakikat sbnrnye....
at last, cni la tmpt aku luah perasaan yg mcm tah hape2 tah ni...3 tahun bebe!!!!! aku single....sampai dah x pandai bermadah2 cinta.....
sampai dh x pandai msj org...hp aku ni sunyi thp gaban....


sapekah org itew!!! RAHSIAAA...hahaha...
aku citer ckit kriteria dia eyh! sape dpt tangkap mmg dia bijak ar...huhu...
dia ni seorg yg hppy go lucky...cara dia tu wat aku...perghh!!cair siot...matang....
ade cara tersendiri....cool jerk! x la hnsem sgt....but still cute...hehe...
tu je kot...
aku x taw samada dia ade hati kt aku or x...tuhan sje yg taw...
kalu btl dia adalah jodoh aku...myb ALLAH taala aku tunjukkan kot...
now x de lg stkt niee...aku still berhubung ngn dia seperti biasa...
yg penting bkn lelaki yg sblm2 ni aku knl keyh!
dia bru je muncul dlm hidup aku ni....thats all......wink! :-)

No comments: