Followers

Monday, April 19, 2010

drama OST ADAMAYA TV3 6.30PTG...aku suke sgt citer niyh!

sblm citer adamaya nie aku layan citer NA-O-MEI...pas je abis citer tu...aku lyn citer ni plk....sonok plk...ptg2 lyn jap kan....hahaha...citer ni klakar jgk...aku suke tgk citer ni sb aku minat sgt tgk husien tu...hensem siotttt!!!hikhikhik....dah kawin pun still hensem g....aku suke citer ni sb....dorang bercinta selepas dorang kawin...kan lebih afdal mcm tu....adam still pikat hati maya wlwpun maya x suke...last2 tgk maya mcm dh cair je tu...sukenyeee...heee....aku x suke bf maya tu...eeeee....rimas!!....terima je la kenyataan maya dh kawin pun...org ajak kawin x nk lah ape lah....skrg ni gigit jari la kamu....pd lelaki2 kt luar sane....ingt2 la...jgn bercinta lama2 sgt....usahalah sesuatu kalu nk memiliki sesuatu...hohoho....neway aku mmg suke citer ni romantik gler weyh!...berangan jap....ZZZzzzzzzzzzz...... :)

No comments: