Followers

Wednesday, April 7, 2010

chantek,,,,,lawa,,,,kurus,,,cute,,,,itew adalah antara idaman lelaki....

aku x nafikan semua keinginan tu ade pada setiap insan yg bernama LELAKI.....
mmg betul...aku sendiri yg demoks ni pun inginkan lelaki yg kacak,hensem,bergaya,tinggi..dll....seorang sahabat aku penah berkata jujur dgn aku...."tengku....org lelaki kalu ditnye nk taste perempuan yg mcmmane???mereka akn menjawab...nk yg cantik,kurus,sopan santun...."aku pun jwb... "yea...aku taw...mcm tu jgk aku...wlwpun aku mcm ni..aku still ade keinginan nk dpt lelaki yg hnsem,kurus,tinggi, baik hati, penyayang..." dan sebab tu lah...aku sentiasa berpijak di bumi yg nyata ni....aku taw...kalu aku kurus...insyaallah masalh berkaitan ngn cinta ni akan selesai....bkn x de keinginannk kurus...ade sgt2!...cume aku nk org terima dlu aku yg mcm ni.....baru aku akn berubah...dan kalu dia bleh terima aku seadanya...baru la aku taw.....bahawa dia sgt ikhlas dgn aku....tp...malangnye...kalu aku mati...idup blk pun blm tentu aku dpt...kan...kan....kan..
x pe...tu lah lumrah kehidupan...aku redha aku dijadikan mcm ni...mungkin 1 hari nanti aku akan dpt jodoh yg lebih baik,,,dgn seizin ALLAH taala...amien~

No comments: