Followers

Sunday, April 11, 2010

aku da dapat keje!!!!!!...tapi....... :-(

firstly aku panjatkan syukur alhamdulillah pada ALLAH sb beri rezeki ni....
syukur sgt2....tapi...bile kenangkan tugas yg akan aku lakukan bile start keje nt...
aku jdi...50-50 je nk g keje tu....bkn pe...
keje aku nt kne tahan MAKI dgn org....hukhukhuk...keje yg sebegitukah yg aku cari????
owh! tidakkkk!!!tp...bila kenangkan blk rezeki yg ALLAH dh bg kite x amik...
mcm x bersyukur la plk..siang mlm mintak doa supaya dpt keje...ble da dpt...
x nk g pulak...so....itew la mslh aku skgr ni....sape leh tolonnggggg!!!huk!....
cian aku kan...kalu aku keje...aku kne tahan telinga kne maki ngn cust....
kalu aku x keje...aku x taw leh dpt keje lain lagi atau pun x...
ya ALLAH...berilah aku petunjukMU yg lurus.....aku mmg nk keje sgt2...
aku x leh da hidup mcm ni...aku x biasa...tp...tu lah...
hishh!!!susah nk diungkapkan dgn kata2...

No comments: