Followers

Monday, April 19, 2010

jangan kacauuuu aku larh!!!!!!!

dah la tu....x de hati dh aku ni ngn ko....dlu masa kite kwn...aku dh pesan,kwn elok2,hargai bile ade dpn mate kite....bile ko dh wat hal,aku x teragak2 langsung utk buang ko dlm hidup aku...aku ckup pantang kalu org tak taw nk menghargai diri aku...ko wat aku mcm sampah je kan...ble aku dh x nk bru ko terhegeh cri aku....sory la...mati hidup blk pun aku x kan terima ko dh....paling x bleh blah skali ko petik nama mak ko ngn adik ko kt aku kan...ko ingt aku nk cair lar?...bkn niat aku x hormat mak ko..aku hormat...aku syg mak ko...sb mak ko baik sgt ngn aku....tp tu la....anak dia nk yg sengal! x taw nk hargai org....dlm hati ni mmg aku nk call mak ngn adik ko...tp utk ape?...aku bkn kwn lg ngn ko...aku x nk nt mak ko mengharap yg bukan2 dri aku...aku x suke mcm tu...padahal aku x de pape pun ngn ko....tlg la fhm...aku btl2 dh x boleh terima ko lg...aku kne tegas dgn pendirian aku...aku x nk org sakiti hati aku lg....ckup lah pengalaman yg lepas...kesian la kt aku...tlg la jgn ganggu aku lg...plss....plsss...

BUKAN JODOH KITE UNTUK BERSAMA...MAAF!

No comments: