Followers

Sunday, April 18, 2010

kesihatan HATI pulak!

HATI kate....sy baik jer...sambil2 menaip tgk gmbr sebelah kanan aku ni haa...gmbr sape?aku saja yg taw...hahaha...cam biasa...hati masih lg x dimiliki sape2.....hahaha....x akn begitu mudah utk masuk! stok suke suki tu ade la ckit kan...nk serikan kehidupan aku ni haaa...hekhekhek...tapi x mudah ar nk melekat dlm hati nie...wa da kunci rapat2...wa benci lelaki yg suke memilih...ape lu ingt wa camni wa x dek perasaan ke heh!...blah ar...nt ALLAH taala kasi wa yg terbaik dri lu...time tu lu gigit jari je ar tgk...hahaha...ape aku meraban nih!...nada mcm bengang kt sum 1 jerk!...tp sapo???den pun x taw...hekhekhek...

PENGUNGUMAN2......SIAPA YG MAU BANTU......... ..TOLONG AKU KASIHANI AKU TOLONG AKU........... CARIKAN KEKASIH HATIKU SIAPA YANG MAU.....


No comments: