Followers

Sunday, April 11, 2010

aku nk seseorg dgr luahan hati aku....tp...x de... :-(

hurmmmm....sedihnye...bila kite x de tmpt utk meluahkan perasaan...
rse terseksa sgt...dlu...
arwah mak la tmpt aku mengadu segalanya ttg diri aku...
tp skrg...
x de sape lg...yg ade pun sekadar mendengar je...hukhukhuk...
sedih laaa...mcm nk nangis je......
BFF aku pun asyik bz je 24jam...sampai hati ko mat!!...
aku nk nangis ni taw x.....ko je yg sudi ngn dgr rintihan hati aku ni...
tp ko slalu bz....abaikan aku..hukhukhuk....
bukan la maksud aku ni x de sape...ade je....tp...
yg nk mendengar tu mcm masuk tinge kiri kua tinge kanan...
lagi2 kalu aku
citer kt kwn2 perempuan...
lg la dorang ignore je luahan aku tu....jeles sgt tgk kwn2 lain...
korang ade BF...ade HUSBAND...ade jgk tmpt nk ngadu...
mcm aku ni????sedihnye...
slalu citer dgn hati je...seb bek x ckp sorang2...
aku rindu arwah mak.....mak.....org rindu sgt kt mak....rse mcm nk menangis kuat2...tp...org dah janji...x kn nangis lagi lps mak pergi dulu...hanya mampu menangis dlm hati je...

No comments: