Followers

Wednesday, June 23, 2010

aku tgh usaha la nih!!!

USAHA!!!...


yea! aku tgh usaha ni tau x.... usaha melupakan segala kerapatan aku bersama2 pada 1 ketika dulu..... mmg la seksa sgt! tuhan saja tau hati aku... tp... alhamdulillah aku mcm dh boleh kawal perasaan aku pastu dh boleh jadi seperti biasa semula... tp tu lah aku kne kuatkan fizikal dan mental aku sb dia sentiasa ada...

aku rase skrg ni aku dh oke kot!... alhamdulillah la... event dia ade ke, x de ke, bg aku sama je.... huhuuhuu.... tp x bermaksud aku ignore dia.... aku still take care beliau lagi... cuma, x lah sampai hati ke hati... bahaya tu...nt aku jgk yg parah.... hahahaha... bkn dia nk parah pun sb dia x tau pape pun pasal aku.... hehehe.... arh! dh la 4get it!!damn!...

atcually aku bkn la nk citer pasal my feeling ke ape ke, but i want 2 story about him... pasal diri dia la.... seriusly aku risau... myb dia tgk aku cam aku ignore je hal dia kan... but aku worry sgt.... cuma x nk ar tunjuk sgt.... nt di salah sangka plk an.... bkn maksud nk fkr bkn2.... tapi.... sblm org fkr mcm tu.... baik aku fkr dlu.... btl x?hekhekhek... aku nk bgtau, yg aku dpt rase pe yg dia rase tu.... sb aku tau hal dia... aku dh knl lama pun ngn dia... hahh!! lama ker?.... ekekkeke... lama per...ade la dlm 2thun lebih...hihi...

aku btl2 x fhm la knpe 1 ketika dlu aku teramat suka kan dia...walhal, kalu di tilik, dibelek blk dia x de pape pun... bak kate omputih nothing special.... hehehe.... tp aku x tau asal aku suke sgt kt dia... sb dia comelkah? sb dia baikkah? sb dia ade ciri2 yg aku mahukan kah? aku pun dh fening larh!.... hikhikhik.... x pe lah...tu kisah lama... aku ni sbnrnye mudah memahami.... yg penting ko ckp bagi terang je... insyaallah la aku fhm... ni kalu x bg tau camne aku nk fhm kan?...

k lah, tu je kot aku nk meraban tuk mlm ni...mata aku pun dh ngantok sgt2... nt aku up date lg yer... byeee..... adios!

No comments: