Followers

Tuesday, June 22, 2010

tetibe rase jeles tgk org ade COUPLE!...aaiisshhh!!

hehehehe.... tajuk cam gedik giloooooooo.... hahahhaha... x der ar... tadi tgk kt BLOG2 org an, cam best je dorang semat kan kenangan cinta dorang kt blog dorang!.... tp yg pasti nye org pompuan je la yg rajin nk update menatang ni..... mcm aku la jgk kan....hehehe... but me, just story about my life only.... cam dorang tu, citer la pasal dorang capel2... sweet je aku nengok.... hehehe... semoga bahagia lah hendaknye yer.... aku rase, kalu aku ade BF pun, may b kot! aku akan wat benda yg sama mcm korang wat tuh!.....ekekekekeke... bkn senang beb!, kenangan tuuuuuuuuuu..... hehehe... x kisah la pahit ke manis ke masin ke an.... aku sumbat je dlm blog aku ni.... tapiiiiiiiiii..... hakikatnye, tak ader.... huhuhu... so aku citer hal aku ngn org disamping aku je ler...hihi....


aku tgh bosan nih!!... x taw nk wat per....toloooooooooonnnnnnngggggg!!... apo den nk buek nih!.. bosan siot!....aku tak tau dlm kepala aku ni dok fikir pe....

tinnnnngggggggg!!!!

tetibe terfikirkan DURIAN..........owh! DURIAN!!... cedappppnyeeeee.... Pulut Durian!... perrgghhh!!!... terliur den!.... aku nk mkn pulut durian!!!.... uwaaaaaa..... ni kalu arwah mak aku ade lg..... sebut je nk mkn pe, sok insyaallah dapat trus!.... huhuhu... sesungguhnye arwah mak aku dlu membesarkan aku hingga aku sihat dan gem0k + comel hingga ke hari ini.....hahahhahahaa.... terima kasih mak!.... tapi.... x nk gem0k dah!! puas dh gemok... nk kurus lak.... hurmmm... susahnyer nk kurus! huk!... g sedut lemak kang baru tau!... huh!

sedih toi... nk wat pulut durian sendiri x pandai laaaaa.... masak benda lain aku oke lg... tp bab2 pulut ni failed lah..... hurmmm.... x pe lah... ade rezeki nt ade la tu kan.... kan... hehe...

No comments: