Followers

Monday, June 7, 2010

dah tak boleh dipercayai!


aku rase....semua orang sekeliling aku dh x boleh dipercayai.... x tau la npe aku wat statment ni... kejujuran, keikhlasan,dah x de.... bila ditegaskan sesuatu perkara adalah rahsia!.... x siapa yg boleh menyimpan nya dgn baik!.... ok la...aku ngaku... kdg2 aku pun terbabas jgk kan...tp x la sampai rahsia yg sgt penting bg seseorang aku aibkan!... setakat ni alhamdulillah x de... so, moral of da story... simpan ler sesuatu rahsia itu dgn baik... kerana itu adalah amanah dan luahan ikhlas dari hati seseorg pada kamu..... walaupun berat utk di simpan... tp cuba!... kau akan terasa bangga nt...sebab pe?

pertama : seseorg itu sgt mempercayai kamu...dan sebab itu lah kamu di pilih untuk mendengar dan menyimpan segala rahsia nya.

kedua : sebab bile seseorg meluahkan rasa di hati nya... org yang diluar... x kn tau ape yg kamu tahu...kan...kan... so, bangga x?...

ok dah, tu je aku nk merepek tu sesi pagi ni... 7/6/2010 hari isnin... dalam kurungan ( aku ponteng keje hari ni...hahahahhahaa...)

No comments: