Followers

Monday, June 28, 2010

berjalan2 bersama kawan lama.

hurmmm... smlm aku kuar jejalan ngn kwn lama aku, nama dia....tetttttttt!... x leh bgtau...rahsia... hehehe... aku pun x tau knpe aku kuar ngn dia setelah sekian lama x jmpe dia...isk2!.... tp aku kuar atas dasar kawan2 je x lebih pun... tapi tu lah, kwn2 dia cam still ag nk kacau aku ngn dia... x leh blah ar.... tp x pe ar... aku faham.... dan nampak sgt dia still lg tgu aku.... huk!... aku lak yg sedih...

aku sedih sb sampai sekarang aku x leh terima ko, sory sgt2 kwn... bkn aku x cuba, aku dh cuba... tp hati aku x mau jgk... aku nk wat camne... aku x nk la teruskan jgk ngn ko pada hal aku x suke pun ko... nt ko plk yg merana... aku jgk yg ssh... tah la... aku x tau nk handle camne....

seyesly aku amat memahami perasaan ko, sb aku sendiri mengalami benda yg sama mcm ko, ko suke aku, aku lak suka kt org lain, abis tu nk salahkan sape? aku ker?? jgn ar salahkan aku.... salahkan hati aku ni... ssh sgt nk bukak hati tuk ko... maaf sgt2... hurmmm.... pening btl aku memikirkan masalah ni...

tapi sekurang2nye aku tolak dgn cara baik kan... dan aku still lg kwn ngn ko, aku paling takot kalu ko luahkan pe yg patot kt aku nt hubungan kite sbg kawan akan terputus, hope ko fhm keyh, aku x nk sb hal ni kite putus kwn... aku syg ko, tapi aku syg ko sbg kawan je, x lebih dari tu...hurmmm...

slalu mcm tu kan, org nk kt kite, tapi kite x nk kt org tu, pastu dok gila sgt ngn org yg x sudi...hish!... masni2, pe nk jadi lah kau nih.... tapi aku tak take seyes sgt hal cinta2 ni...sambil menyelam minum air je... tuk hppy kan diri... pada masa yg sama me merana kan diri... hikhikhik...

orang kate, biar orang sayang kite daripada kite syg orang.... tpi tu lah, aku dh cube x boleh.. nk wat camne... aku pun x tau knpe hati aku x terbukak langsung utk dia... mungkin sejak dah jadi baik n serik bercinta kot... hehehe... poyo giler! mane x nye pejam celik pejam celik dah 3tahun lebih dah aku single... lama tu weyh!... giler arh...baru pasan...hahahhaaa...

ikutkan hati, mmg aku nk lupekan 2 2 ni tau x...senang citer!... tapi hakikatnye, bila aku nk lupekan org yg aku giler kan tu, makin pulak aku dok ingt dia... sumpah mcm bangang!.... yg ko plk, makin aku cuba terima ko, makin lagi x boley nk terima ko... hehehhee... tah lah.... malas nk fkr dah...

neway, thanks sb bwk aku jalan2 k... kau tetap kawan aku dunia akhirat, kalu btl odoh aku ngn ko aku nk kate ape kan... terima je lah, kot!...hehehe... nt jgn lupe ajak aku kuar lagi tau...hhehehe...

sampai ke tak aku nk amik nih...hurmmmmmm....

No comments: