Followers

Saturday, July 3, 2010

sembang2 kosong!

tidak ku tahu kenapa perasaan aku begini ketika ini, sangat memelikkan.... hurmmm... mgkn byk fikir sgt kot, aku fikir ape eh? first skali mst la fikir hal diri sendiri kan.... aku slalu fikir kenapa la ssh sgt aku nk kurus...aishhh!, x cantik lak tu, bkn la maksub x bersyukur, aku bersyukur sgt2 ape yg dh dikurniakan oleh ALLAH, tapi aku x boleh nk ignore judge manusia lain pada aku la... rase cam geram giler, manusia kt luar tu hanya tahu nk memilih paras rupa jer.... isk!, statment berbau jeles ke? aih! dak aih!, cek ok ja... hehehe... pe yg aku merepek nih... dah2 stop! citer bab len lak....


aku byk fikirkan hal org lain lah, hal org yg tgh bahagia, org yg tgh sedih, org yg tgh sakit, org yg byk masalah, org yang nk kawin... hehehe... tgk! sume aku fkr... aku pun x tau nape aku fkr sume tu... ntahhhhhhhhh!....


aku tgh fkr ape yg aku nk taip nih... aku nk citer pasal perasaan aku ketika ini, tp x tertaip lah.... sb x dapat nk diungkapkan dgn menaip ni.... haishhh!! berat tul pr0b ni...hehehe....


No comments: