Followers

Sunday, July 18, 2010

nk tunjuk pic aku yg makin demok nih!...hekhekehke...

Demok ke? bole la..... tapi comel kan.... kan... kan.... ahakz!.... x pe lah... demok2 pun alhamdulillah aku sihat.... x susahkan org pun, x mintak beras org pun...hkehekheke... ni aku nk upload ckit pic terbaru aku.... terhangat dipasaran lagi tuh... hekehkehke...

gambor g pasar malam JALAN TUNKU ABDUL RAHMAN (JLN TAR) punye la lama x jejak kaki kt pasar malam ni.... mcm2 ade... serba mak nenek sume ade jual... rambang mata aku....last2 jln2 je....hahhahahaa....neway enjoy giler wit my BFF... hehehhee...

*syu ckp aku tgh minum budu... aduh! sengalnye sahabat!...nk pulak aku telan mentah2 budu tu.... air ni sedap la weyh!...hahahaha...
*bulatnyer!, bile nk kuyus nih... tensi toi ar...huk!

*find me add fecebook okeyh! yg penting brand baju -cap ayam- hahhaha... sengal je abg jual bju nih!

No comments: