Followers

Monday, July 12, 2010

dia dah lupe aku ke?

* awak dah lupekan saye ke...ummm...sedihnye...

perasaan je kot.... tah!, tetibe rase mcm tu.... sejak akhir2 ni dia slow je... kami x berhubung pun... dia diam je... padahal aku slalu je ade... hurmmm.... kalu betul2 dia dh lupe aku rase cam sedih jgk la.... k fine! aku tau dia dh berpasangan.... tapi jgn la sb tu dia nk lupe aku...mcm x best la kan... org lain pun berpasangan jgk....

nak kate rindu tuuuuu.... aku ade la rindu ckit... tp masih under control la.... hehehehehe... ye la... sblm ni kan rapat ngn dia... tup...tup.... tgk2 je dia mcm nk jauh je dari aku... cam terasa ckit la...hahhaa... ckit ke?hkhiihkhik...

kadang2 kan.... aku rase dia ni mcm seorg yg sombong pun ade, berlagak pun ade... hipokrit pun ade.... wushhhhh!!! jahatnye aku ni.... suke2 je judge org yg bukan2.... hikhikhik.... korang jgn salah sangka lak... ni sume perasaan aku je... hakikatnye dia tu mmg baik.... cume bila dia ignore aku, tu yg kuar statment jahat tu....hahahhaa...

dah2 x leh lebih2 nanti bocor rahsia.... hehehehee... syhhhh!!! diam2 tau.... jgn bgtau dia....hahhahaa.... :)

No comments: