Followers

Sunday, July 11, 2010

tetibe sedih...

*menitik gak air mata time menaip coretan nih......

tah lah... aku pun x tau npe aku sedih... mgkn aku baru lepas dgr luahan hati seseorg tadi... menangis dia meluahkan segala isi hati dia kt aku tadi... mgkn sebab aku faham camne perasaan dia... yg buat aku turut serta mengalirkan air mata.... aku syg kau.... kau kne ingt tu...

sampai mati pun aku tetap sygkan kau... kite dah lama sgt knl.... sedih lah...huk!.... ko ngn aku mcm dh x leh nk dipisahkan dh... wlwpun kadang2 kite selalu berlainan pendapat... selisih faham... tapi benda2 tu lah yang wat kite lagi mengenali antara 1 sama lain.... kite sama2 jage hubungan ni k... x kisah la 1 hari nanti kau akan pergi jauh tinggalkan aku....

tapi tu semua masa depan kau.... kau kne pergi jgk.... dan aku sgt faham..... kite dh x byk masa nk bersama lagi.... hanya beberapa bulan je lagi... nanti bile kau dh jauh dgn aku... pandai2 la kau bawak diri.... jge diri elok2.... ade pape masalah call or msj aku... aku sentiasa ade dgn kau.... ingt tu.... mmg berat nk jauh dgn kau...tapi aku mls nk tunjuk... cume dari sekarang aku harus belajar jauhkan diri dari kau... supaya esok lusa aku tidak kekok... bahagia lah kau di sana dengan kehidupan baru kau nanti....

No comments: