Followers

Thursday, July 8, 2010

bukan mudah nk melupakan seseorang sebenarnye...

* kucing2!, ko rase kan... aku leh lupekan dia x?

jujur aku katekan... aku masih x boley lupekan dia... aku dh usaha... kdg2 tu boleh lupe... kdg2 tu jgk teringat blk... sebab dan punca adalah dia ade kt dpn mata.... seksa jgk sbnrnye... aku cube ignore perasaan aku ni... tapi serupa tu la jgk... asyik terfikirkan dia... susahnye... aku x tau knpe aku mesti ade perasaan mcm ni yg pada hakikatnye dia x tau pun.. dan dia mmg x nk tau pun pasal perasaan aku... bg dia waste time dia je.... korang penah rase x mcmni? kalu penah.. korang mmg akan memahami perasaan aku ketika ini... hurmmm... susah nk diungkapkan dgn kate2.... aku slalu tertnye sendiri... kenapa aku mesti suka dia?knpe dia?knpe?knpe x wak jual rojak nek beca tu ke, uncle jual sayur kt pasar tu ke... knpe mst dia?? aku pun x tau...hurmmmm.....

No comments: