Followers

Monday, July 5, 2010

SiBLiNgS ReUniOn (perjumpaan)

syukur alhamdulillah, selesai jgk perjumpaan kami 4 beradik lain mak ayak nih... hekhekhekhek...
sumpah!! beshhh! giler babas! mekasih kt korang sumer sebab sudi luangkan masa bersama 1 malan di hotel sebelah kolej PTPL ni.... thanks jgk pada wana yg plan sume ni... berjaya jgk akhirnya wlwpun byk dugaan dan cabaran utk kite bersama ni.... hehehe... nt aku akan cerita kan 1 per 1 ape yg terjadi pada kami selama 2 hari yg berlalu ni.... mmg kelakar giler.... hahahahaha...

ok citer pertama, pepagi nk gerak ke shah alam tu terjadilah 1 kisah dimana kereta shila tetibe je rosak kt area jusco kepong.... isk3!, tgh2 otw tetibe gear x leh masuk la plk, tapi seb bek la shila ni bijak, dia trus ke tepi bahu jln tu, ble dh ke tepi tu, nk masuk gear still gak xleh, so, kiteorg pun kuar la tgk pe jadi, bkak bonet depan, konon2 pandai ar niih...hahaha... tgk2 je minyak gear box tu bocor daaaaa.... tu pasal x leh nk masuk gear isk!, dah 1 hal.... so, terpaksa la kami berdua ni menyusahkan manusia2 yg berkaitan dgn kami... hekehkehke... shila call bf dia suh tlg camne nk wat ngn kete nih, yg aku lak call my bro suh amik kiterorg blk umah, coz nk pakai kete ayah aku...

yg plg best tu, disebabkan kete x leh nk jalan, kete shila terpaksa la gune towing... hahahaha.... yg kiteorg ni, muka slumber giler, siap gelak2, aku rase kalu org len kt tmpt kteorg sure dah cuak giler babas dah kan, panic x tau wat pe, yg kiteorg ni leh je ddk dlm kete tu call sape2 yg berkenaan sambil dgr radio carta fulamak! sinar.fm.... hahahahaa... amacam gamble x kiteorg... huhuhu.... pas dh settle hal tu, baru la kite org gerak ke shah alam semula gune kete ayah aku....

ni aku up load ckit gmbr time kete rosak tu... dah rupe mcm pelarian dh aku tgk... hahaha...
* kete shila kene towing....ekekekkekee...lawak gak time nih!
* idong kombang kompis.... tgh marah time nih... tp sempat lagik senyum...hahaha...

No comments: