Followers

Tuesday, July 6, 2010

SiBLiNgS ReUniOn (last day g karaoke & lunch kt wong solo sek 7...sedappp! pedass!!! hahahaha...)

dah berakhir pun sesi perjumpaan aku ngn adik beradik aku nih.... so hari terakhir, kami plan nk g karaoke lak... huhuhuhu... aku mmg gila karok!!! hahahhaaha...

pagi2 bgun, then p bekfes kt kafe wana, lepak2 bekfes, naik blk kt hotel, sembang luahkan perasaan masing2 then sharp kul 12 trus chek out, trus gerak ke alam central g karaoke kt sana... mmg best tmpt dia... tmpt baru, kiteorg amik VIP punye... huhuhu.... melalak la sampai muntah!... hahahhaa... 2o lagu kiteorg nyanyi... kuar2 sure dh x de... huhuhu... pape pun aku enjoy giler time tu... rase puas sgt.... sb aku dh buat pe yg aku nk buat... rase lega giler... peduli ar org nk kate pe, janji aku x wat salah, x wat dosa.... sekadar nk hiburkan hati jer.... sape yg x leh terima cara kami ni... leh berambos! okeyh!.... huhuhuhu...

pas dh puas melalak, kiteorg p la lunch kt sek 7 s.alam. kedai mkn wong solo... makanan indonesia... pergghhh!!! sumpah sedapppppppp!!!! pedas giler b*** hahahahahahaha.... menangis masing2 menikmati makanan set AYAM PENYET tu... huhuhu....

pas lucnh kami pun berangkat la pulang ke rumah masing2.... so itu je la kisah cerita kami ber4.... seyesly aku enjoy sgt ngn korang.... dah dkt 4tahun x duk sebumbung.... kali ni dpt jgk rase duduk bersama ngn korang setelah 4 tahun... wlwpun sehari semalam je... tp bestttt,

KORANG LA SAHABAT AKU DUNIA AKHIRAT, AKU HARAP SGT2 PERSAHABATAN KITE NI KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT.... AMIEN~~


* karok lah sampai pensan...hahaha...
* aku & syuhada...
*set menu wana pe tah nama dia.. agak pelik bunyinye...
* yang ni set aku, shila & syu.. set ayam penyet...hekhekheke...


No comments: