Followers

Saturday, July 17, 2010

bahagia bila dpt tolong orang....

i think dlm mgu ni je aku dapat tlg dalam 3 org hamba allah yg sedang dlm dilema, kesusahan dan ketandusan idea.... hekhekehkehke...

sape yg aku tlg tu x perlulah aku bgtau kan... lagipun aku bkn la maksud nk membangga diri or ape2.... just nk share yg aku rase seronok sb dapat tolong kawan2 yg dlm kesusahan... so aku citer secara rawak je la eyh!

yg paling rase diri dihargai bila aku tlg sorang kawan lama aku ni.... alhamdulillah masalah dia pun dh selesai... so aku pendek kan citer... dia ade la bg 1 msj kt aku berbunyi begini :


" thanks mas.. aku terhutang budi dgn ko... senang2 datang la hospital penang ni..... tp jangan la dalam keadaan sakit...."


bila dapat je msj ni, aku rase cam.... perggghhh!!! terharu gak ar.... org menghargai pe yg kite buat kan.....hehehee...

so, sorang lg plk... tgh syok2 men fb tetibe dia chat kt bwh then tnya kt aku " tengku!, sape idola ko?" aku dgn pelik tnye la blk knpe?... rupenye dia nk wat assigment ttg idola yg boleh di banggakan... then aku bg la cadangan seorang wanita ni.. dia mmg hebat... nama dia Dato' Maznah Hamid. korang kenal x? orang bg gelaran kt dia... (IRON LADY) haaaa... dia salah seorang yg boleh kite banggakan tau... wanita cekal... syarikat pengawal keselamatan kt malaysia ni dia la yg pegang..hebatkan.. heeheheehe..

eyh! aku nk kne siap2 ni... nk g hang out with my BFF... keyh! aku blah dlu... nanti aku updated lg eyh... daaaaaaaaaaaa....... ^_^


* Dato' Maznah Hamid (IRON LADY)

No comments: