Followers

Tuesday, July 27, 2010

(tajuk kemudian) x de idea..hehee..

hey2!... mcm da lama je x main taip2 nih....hikhikhikhik...

windooooooooooooooooooooooooooooooooo!!

hurmm... atcually x dek story yg besh2 pun... biase2 ajer... hehehe... cuma windoo bangat deh sama blog gue!...

urmm... so far aku alhamdulillah la... sihat je....
tapi kannnnnnnnn!!!

byk jgk perkara yg jadi kt aku selama seminggu yg lalu.... sampai sakit kepala otak aku dibuatnye...
tu lah!, bak kate org tuh... sape soh ko fkr byk sgt... kan dah sakit kepala... hurmmm...
kn dh kne marah... ishh!! berani btl dia marah aku kan!.... x pe2... aku dh blasah dia dh... hikhikhik... lebam2 dah aku keje kan dia... wakakakaka....

tp pe yg dia katekan tu... betul jgk... dia basoh aku kaw2 nye... nk nangis je time tu... tp aku tahan jer... hurmmm...

tp aku bersyukur jgk la dia byk tolong aku lupekan sum1 ni... bile aku teringat je kt sum1 ni aku trus kaco dia...hihihi... jahatnye aku...

mekasih yer pakcik!!! ko byk gak tlg aku sebenarnye... hehehe mst ko x tau kan... heeeii... x nk citer ngn ko... nt ko pasan lebey....hahahhaa...

hah! aku ingt lagi... mlm tadi dia kate aku BODOH!.... grrrhhh!!! hangin btl aku... tak syg aku la tuh... hihihi... sentap gak ar ko ckp mcm tu kt aku an...

kalu ko nk tau... kalu org nk tegur aku... x leh dgn cara kasar... sb aku ni sensitif ckit... nt air mata laju je nk kuar.... hehehee... ko kne tau tu weh!! tp aku tau ko x kan tau... sb ko x bace blog aku pun... aku citer kt dlm blog aku jer...hehehehe..

lagi nk citer pe eyh... urmmm... x de kot... just prepair tuk bercuti ke PD je mggu depan... tu yg agak bz ckit tu... k lah... nt aku update lagi yer..... bye!


* hehhehe... u understand wat i mean?... ahakz!... nating2!... hehehe...

No comments: