Followers

Sunday, July 18, 2010

WALK AWAY AND FORGET HIM!

k lah, setelah aku memikirkan secara waras, akhirnya aku ingin membuat 1 keputusan di mana aku mahu melupakan dia buat selama-lamanya.... memang la susah kan... tp aku harus!, wajib!, lupekan dia... sb aku rase aku ni dh truk sgt la... makin hari makin melampau sgt perasaan ni... hurmmm....


dah 3 malam berturut2 aku mimpikan dia.... sampai la mlm ke 3, dlm mimpi tu dia berkata mahu pergi jauh buat selama-lamanya.... isk! pe tah aku merepek nih!


kalu korang nk tahu, aku ni seorg yg suke sgt berfikir tau x.... heehehe... kadang2 tu benda yg x de pape pun aku fkr bagai nk rak!... hehehee... mmg tu habit aku ar.... mmg suke berfikir... x tau la nape.... jadi, bila dh jadi mcm ni.... makan diri aku sendiri la.... sakit kepala lah, ape lah... adeh! sengal je an....


back to story : seyesly aku nk lupe dia nih!, x tipu.... aku nk teruskan hidup aku mcm biasa.... aku dh letih la asyik fikir dia je.... dia usah kate fikir..... ingt kat aku pun tidakk!!!... dah lah... nk chow.... bosan!... byeeee... luv u korang sumeee... muaaahhhhh!!

** GOOD BYE NY LOVER**

No comments: