Followers

Monday, July 19, 2010

tahan masni tahan!!!!!!


tahannnnnnnnnnnnnnn!!!... fuhhh!!! aku usaha main kejar2 nih.... aku lari...then harap x de org kejar.... nt kalu aku kne aku kena kejar org blk....x nkkkkkkk!!!... penat aku nk kejar nt!!!...

eyh2!! pe aku meraban nih!!... ngeeeeeeeeeeeeeeee.....

aku nk lari dari semua org sebenarnyeee.... seyes wei... aku x tahan dah nk berdepan ngn dunia realiti... aku penat!, sedih!, kecewa!.... dah x de kegembiraan di hati sebenarnye.... tolong ar fahamm!!! bagi aku ruang!!..... ruang untuk aku bersendiri............huk!... seyes nk nangis nih!... tapi aku tahan jer....

aku nk lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!.... mungkin dgn cara ni hati aku dpt tenang!... aku x nk tunjukkan diri aku lagi wat masa ni.... aku dah terseksa sgt skrg nih!.... berperang dgn perasaan sendiri.... BUKAN MUDAH!, tapi aku kne jgk berjuang!..... MUHASABAH DIRI MASNIE!,

SABAR TAU MASNIE.... TUHAN SELALU JER ADE NGN KO, CUME KO JE X PERASAAN, DAN KO JE KDG2 LUPE TUHAN TU ADE DGN KO.... HURMMM.... TUHAN...KUATKAN LAH IMAN KU PADA MU.... TUNJUKKAN LAH AKU JALAN YANG LURUS...AMIEN~


* dah buang daaaaaaa....

No comments: