Followers

Sunday, June 27, 2010

dah khatam blog orang dah...

fuhh!! pnjg gak ar blog dia.... aku belek sampai habis tu, punya nk cari bukti, ermmm.... bukti tu ade mmg ade tp mcm x kukuh ar.... hehehee... sb nama dia ckit je kt dlm blog tu... adesss!! penat aku explore... isk! dah ar... malas aku nk fikir dah... lantak kau lah, ko ade skandal ngn dia ke x de ke... aku x heran dah... yg aku tau aku ihklas ngn ko... hope ko fhm ar... okeh!,

kepada minah tu, slalunye kalu org menafikan sgt2 sesuatu perkara, barangkali perkara tu adalah betul, then x yah ar nk nafikan perasaan tu, aku kesian kt mamat ni... dia suke kt ko tu, terima ar dia... takot t ko akan nyesal 1 hari nanti, caye lah, aku x tipu ko... mamat nk btl2 nk kan ko, dari riak wajah dia pun aku leh baca... so, ko fkr2 kan la....

No comments: