Followers

Monday, June 14, 2010

terasa siottt!!!


aku rase mcm nK remove je dia dari facebook aku... dia wat aku benci dia!......... sabar byk2 dh ni... sedih jgk dia wat camtu...tp aku sabar lg... patot ke aku teruskan atau ignore je dia... aku mmg nk buang dia... tp tu la... byk pihak dapat mengesan nt... seyes weyh!.. rase nk menitik air mata ni.... kot yer pun jgn la mcm tu... terasa org nt... aku btl2 terkejut ngn tindakan dia tadi... ble tgk je trus hati jagi cam sebak giler... terkejut pun ade gak... sumpah aku sabar byk weyh!... camni ke nasib aku... nmpk sgt dia x ikhlas ngn aku... rapat sb terpaksa.... kalu x boleh, jgn la hipokrit lagi... sedih aku.aku teringin nk tnye dia knpe dia wat mcm tu... tp aku x berani nk tnye...takot nt keadaan bertambah teruk....... aku buntu dh..x tau nk wat pe lg.... mmg ikutkan hati nk surender jer... aku terasa dgn ape yg dia buat tu... dh teserlah perangai dia yg sebenar... yg selama ni aku anggap dia baik sgt... tp rupanya hipokrit....

aku kne cari jalan penyelesaian secepat mungkin... mgkn bagi dia benda ni biasa je... tp tah...aku mmg terasa sgt.... rase mcm nk g jauh2 je dari dia dn org berkaitan dgn dia.... tuhan ku... jauhkan lah dia dari aku...a ku dh x sanggup... aku dh cuba seikhlas hati... tp aku tau dia yg sebenarnye x boleh... aku redha... ya allah kau beri lah aku jalan untuk lupakan dia buat selama2nya... terasa hati sgt.... x tau nk wat camne dh niy....

No comments: