Followers

Saturday, June 26, 2010

sebenarnye...baru ku tau..

hurmm... tetibe terdetik dlm hati aku, rupe2nye aku ni just nk bagi dia rasa bahagia je....yessss!!! aku dh dpt jwpn yg tepat!, aku mmg nk bagi dia rase bahagia dgn kami semua! tu lah point utama aku mengenali dia selepas aku tau segalanya... tapi kan, kadang2 tu, bila dia kate pasal girl lain, asal aku jeles eh?, ermm... x la jeles sgt.... cuma rase cam lain ar... alaaaaaaaaa.... x tau ar nk citer camne... isk! dah ar... blog aku ni mula nk penuh hal dia je... mstkorang bosan.... lagi bertambah bengang bile korang tak tau siapa gerangan yg aku bercerita selama ni kan... hahahhaaa... x de sape pun yg tau..kecuali aku sorang... hehehehe... sumpah x de sape tau... kalu korang teka pun sure salah... sb x de sape pun yg knl dia... huhuhu...

dah la asyik citer pasal dia je... baik blog ni tu kar je nama jadi blog dia... sng citer.... hikhikhik...

ok....blah jap nk kemas dapor... agak2 rajin t aku update lg okeyh! =)

No comments: