Followers

Tuesday, January 4, 2011

3 hari cuti tahun baru....hohohoho...


hohohoho.... kalau dengar je perkataan CUTI laju je an.... hikhikhik....

jap2!, sblm aku mula berbicara, aku nk ucap tahniah kepada pasukan bola malaysia... menang 4-2 ngn indonesia.... huhuhhuhu... mekasih sgt... sb korang kami dpt cuti... hekhekhekek.... terbaek wokkk! =)

ok, dah selesai wish dah... skrg j0m sambung citer.... hehehehhe...

cuti 3 hari.... ermmmmm.....

encik sayang pun cuti 3 hari gak.... huhuhu.... beshhh!!!

so, pe lagi.... mmg x kan lepaskan la peluang mcm ni kan....hehehehe....

berjalan sakan kiteorg cuti bru ni... mmg best... sonok sgt... hihihi... x tau la nk citer camne....ermmmm..... pe kate aku upload gmbr... then aku story kt gmbr2 tu keyh!...huhuhu... kang citer pepanjang kang korang bosan plk nk bace.. kan2....

ok! mari mulakan mengupload gambo....hekhekekhe... =)


nmpk x baju ni.... haaaa.... baju ni kami belikan tuk anak buah en. syg... anak buah dia sgt la comel... umur dlm 8 bulan camtu kot... hihi... t aku upload pic baby pkai bju yg kiteorg bli keyh, comel sgt2.... hikhik..

yang ni plak tudung aku, hehehhe... aku suke pakai tudung syria mcm ni sebabnye dia x byk kne pkai pin... dan yg paling besh, x yah nk ir0n.... hhahahaha.... sb kain dia mmg x komot pun.. pas basuh just sangkut je kt hanger...then kalu nk pkai amik je...huhuuhu...sng kan... ^.^

yg ni plk baju saya & dan bju en.syg.... ngeeee.... mula2 tu dia x mau bli baju tuk dia... tpi aku paksa jgk!...lastly dpt jgk sehelai... ho yeahh! ^.^

then setelah penat 1 hari bershopping sakan, kami pun g la mkn kt pizza hut.. mmg dh lama sgt nk blanje en. syg ni mkn pizza hut, lastly dpt jgk... hehehehe... happy sgt... hikhikhik.... i love u syg! ^.^

gmbr ni plk time kami p jejalan... hehehe... pasan x baju yg we all pakai tu...bru je beli semalam... hari ni dh pakai dah... ahahahaha..... sweet sgt.... suke tgk en. syg pkai bju tu.... hihihi... ^.^

tempat berhabis duit : sogo, jln TAR, wangsa maju


ok! nk berucap skit....

untuk en. syg,

terima kasih sgt2 sb awk byk sgt berkorban untuk saya & hubungan kite ni... saya hargai sgt2... hukkk... =(

terima kasih jugak untuk semua ni.... hurmmm....

I LOVE U SO MUCH SAYANG!

saya janji tak maj0k lagi....okeyh! :P

(urmm... tgk la cmne keadaan eh...hikhikhik.. ^.~)


No comments: