Followers

Wednesday, January 19, 2011

semoga blog ini akan manjadi kenangan setiap inci keindahan hidup aku


salam semua... mood hari ok sgt2....

urmm... mood smlm hancus... tah ape2 je fkr... sampai kne marah ngn en.syg.... en syg dh mengam0k smlm huk!!... mintak maaf... syg janji x ckp camtu lgi ok... heee... takot nye tgk dia marah... tpi still nmpk cool lgi.... hehehhe... syabas en. syg... awk berjaya menjadi seorg yg penyabar ye.... hehehe... love u syg.... =)

hukkk... hish!... camni rupenye rse cinta dan syg eh.... leh jadi giler tau... tpi under control lgi la..... hehehhe... x de la giler ape sgt pun.... cuma mainan perasaan byk sgt..isk!... tpi yg wat aku x jadi nk moody smlm, bile en. syg ckp camni, " x pe lah syg, syg lyn la perasaan syg tu dlu k... t dh ok call blk " hahahhaha... mongok je kan... heee.... trus gelak bile dia ckp camtu huhhh!!... nk kne blasah ni... lain kali org tgh lyn perasaan awk pun lyn la skali ...bru la best....hekhekhekhek.... =)

urmmm.... tadi g jejalan tgk blog org lagi... terjumpa la 1 blog ni.... yg aku rsekan... naluri dia lebih kurang sama dgn aku... sifat dia, cara dia, dan perangai dia, mcm aku jgk...hhehehhe... bezanya dia dh kawin... bru je kawin tahun 2009 kot....lpe dh... hehehhe.... dan yg paling besar dugaan dia, bila husband dia keje jauh... makna kata, dorang ni jrg jmpe la wlpun dh kawin.... then aku pun mule la lyn perasaan lgi... aku terdetik, " owh!, nt aku pun mcm ni jgk kot...hurmmm.. "pastu bile bca lgi blog dia... aku rsekan berjauhan tu bkn 1 alasan pun... pokok pangkal hati... husband dia lgi la keje jauh... kalu x silap kt vietnam kot... keje pelantar... haaaaaaa.... hamik kau, x tau la sebulan bpe kali jmpe...tah2 setahun pun leh kira ngn jari je bpe kali jmpe... ishh... dugaan tu... tpi bile di bandingkan dgn aku... aku rse mcm bersyukur jgk la... sb en.syg masih lgi keje dlm malaysia... hehhehe... syukur alhamdulillah...

then bila tgk pasangan tu... bahagia je... dia sendiri mengaku dia bahagia wlwpun berjauhan ngn husband dia... hmmm bgusnya... kan... kan... heeee... then dia ade jgk citer, gaduh2 tu mmg biasa la... normal bgi pasangan yg dh berumah tangga kan... hmmm....

harap sgt, pas kawin ngn en.syg... hidup kami bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat.... aminnnn..... =)


* kite slalu buat mcm ni... kan.. kan... ;)

No comments: