Followers

Monday, January 3, 2011

GUDBYE 2010 & WELCOME 2011


hehehehehe.... x sangka plk dh masuk tahun 2011 dah... rase kejap je kan.... urmmm... paling best, blog aku ni genap 1 TAHUN dah... hehehehe.... kalu ade anak ni... umur mcm ni dah boleh jalan kot!.. hekhekhek... :P

pape pun, selamat tinggal 2010.... byk betul kenangan2 sepanjang 2010 nih... pahit manis... sume ade... yang paling penting, setiap perkara yang baik kite jadikan pelajaran, perkara yg buruk plk kite jadikan sempadan dan pengajaran.... wah!...wah!... berfalsafah plk aku petang2 ni.... ngeee.... layan je la...

urmmm.... untuk tahun 2011 ni... aku doakan agar setiap ape yang aku rancang, yg aku impikan akan jadi kenyataan aminnnn.... kalu x tercapai, mungkin ade sebab kenapa ALLAH S.W.T tak izinkan impian tu tercapai...kan...kan.. dan . . . . . .

SETIAP APA YANG TERJADI PADA DIRI KITA, ITULAH YANG TERBAIK SEBENARNYA.... HANYA ALLAH S.W.T SAHAJA YANG MENGETAHUI... JADI, JANGAN MENGELUH OK!,

urmmmm.... baiklah!

lastly, aku nk ucapkan selamat datang tahun 2011....MOGA TAHUN INI BANYAK MEMBERI MAKNA DAN KENANGAN INDAH UNTUK AKU....AMINNN..... =)


No comments: