Followers

Thursday, January 27, 2011

hadiah wedding shila & azrin

haaaa..... lupe plk nk citer....

hadiah utk wedding shila & azrin aku dh bli sebulan sebelum wedding dia... hahahha... bgus x... huhu... ni nama dia prepair dari awl... huhuhu...

hadiah ni aku share ngn encik syg.... hehehhe... x sabar plk nk bgi hadiah ni kt c joyah tu.... h0pe dia suke la hadiah yg aku pilih ni.... hehehhe.... urmmm... t aku upload eyh...

harap2 la dia x bukak blog aku ni.... kalu x nt... kantoi la... dh x suprise dh.... tu sebab aku nk buat entry hadiah ni last2 minit.... mmg comfirm la c joyah tu dh x de masa nk belek blog aku kan... bz ngn wedding dia la katekan.... hehehe... meh kite tgk ape hadiah yg aku bgi kt dia okeyh!... heee.... ;D

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

* tadaaaaaaaa.... ni la hadiahnye.... kotak agak besar jgk la... suprise okeyh! :P

* dan in la isi dalamnyaaaaaaaaa..... hahahahhaa... cantik tak!... :)

p/s : to joyah a.k.a shila, hope kau suke hadiah pemberian ikhlas dari sahabat sejati kau ni.... hehehe.... thanks to en. syg jgk.... sb share bli hadiah ni.... heeee.... love u syg... ;)

No comments: