Followers

Tuesday, January 11, 2011

" BIJAK DAHULU BIJAK SEKARANG "


haaaa.... nampak tak tajuk entry kali nih... ngeeee.... " BIJAK DAHULU BIJAK SEKARANG " hohohoho.....

sesungguhnye semalam aku dengan exitednye p CIMB BANK utk bukak buku ASB ye kwn2... urmmm.... sory la umur DUAPULUHLIMA baru nk bukak buku ASB... heheheh... sebelum ni main byk, asyik perabiskan duit je.... skrg bru nyesal.... hukkk.... tapi tak la lewat sgt kan... hihihi... en. syg tu bising2 je sgt, asyik tnye bile nk bukak buku ASB... uwekkk!

haaaa.... to en. syg... sy dah ade buku ASB okeyh!, ingt awk sorg je ke ade..... huhh..! :P

**** LABIU SAYANG ****

4 comments:

wanaz skinnyz said...

bagus tengku... aku yg ada buku nyer ni pun lum tentu simpan beb, teruskan perjuangan kau...

tengku masni said...

hehehhee...maceh kwn... kne tekad simpan duit weh.... kalu x..hmmm... masuk angin kuar asap ar...adoiii...

Alinaleen said...

alah..kenapa sebelum ni xde?? kalau ak tau, ak bagi buku ak supaya ko masukkan tiap-tiap bulan kat ak..bahaha~ BTW..sangat rugi tau lambat buat..hihi :D :D

tengku masni said...

hahahahhaa... tu ar wei.... nyesal gak x simpan dri dlu...hukkk...