Followers

Tuesday, January 4, 2011

anak buah en. syg pakai baju yg kami belikan... so sweet... ^.^


haaaa.... entry sebelum ni aku dh janji nk show kt korang gmbr anak buah en. syg pakai baju yang kami beli kan.... jap eh aku upload gambarnye.... heeeee... comel sgt...


haaaa..... ni la anak buah incik syg saya.... hihihi.... comelkan.... geram je nengok dia pakai baju & seluar jeans tu... ^.^


gambar ni plk dia pkai kemeja... tecik je.... hihihi... seb baik sesuai ngn dia.... kiteorg main agak2 je bli baju baby ni... masing2 x de pengalaman lgi.... so, redah je la.... hekhekhek..... x sangka plk ngam ngn baby ni... hihihi... sweet sgt.... ^.^


gmbr ni aku dpt dari en. syg... adik dia sent gmbr ni kt dia, dia plk forward kt aku... hihi... then...dpt je pic ni.... trus aku upload dlm blog... ngeee.... =)


ade 1 ayat yg adik en. syg bgi kt gmbr ni bunyi dia mcm ni

"baju ayh long bg.... hensem x???"

hahahahhaa.... itulah msj nye.... hihihi... =)


p/s : tgh taip blog ni, msj jap ayah long dia a.k.a en. syg, ingt nk tnye la nama penuh anak buah dia... last2 dia ckp dia x ingt.... errrr.... sabor je la.... t dah kawin, dah ade anak, kalau nama anak awak pun awak x ingt.... ermmmm.... mmg nk kne piat la telinga awk tu ngn saye.... errrrr....


i think nama anak buah dia
MOHD AMMAR WALFIY BIN MOHD ZAIRO
kot...hihihi...

NAMA SEBENAR ANAK BUAH NE. SYG :
MUHMMAD AMMAR WAFIY BIN MOZAIRO
OK...DH BETULKAN DAH... ;)

No comments: