Followers

Friday, May 21, 2010

bosannnnn!...blurppp....blurppp....

hari ni nk citer pasal ape yea...sblm tido nih....aku nk story pasal............. aku la kan...sape lg...x kan blog aku, aku nk citer pasal david arumugam lak an....hikhikhik.... ermmm....aku x tau nk story pe sbnrnye...but i try 2 story yg best2 la eyh!....hahahaha...

haaaaaaaaa......aku ade 1 citer nk share nih!.....ari tu aku de jmpe dak opis lama aku tau...then dia offer aku keje ngn kwn dia...gaji masyukkkk gak!....tp tu la.....aku x sampai pun sebulan lgi keje kt M&E consult tu...x kn nk blah kan...keje tu kt area damansara...nk g ke x nk eyh!...aku pun pening...masih lg berfikir....aku dh tnye my dad...then dia kate go on je la...coz keje kt cni gaji ckit...x ckup nt...gaji kt tmpt baru tu.2x ganda tau...kalu aku setuju..just bg je resume thne kwn aku akan settlekan semua.....hurmmmmm....buntu larh....mmg la keje utk cari rezeki....dpt duit simpan tuk masa dpn...camne erh!...harus ke aku try keje tu....actually x de sape pun tau aku dpt offer ni...my dad je yg tau...mls la nk bgtau org...nt org fikir yg bukan2...so, keep je larh...kalu aku dpt keje tu, aku leh start keje awl bln 6 nih...hadoiii...camno nih....den dah poning nih...

No comments: