Followers

Sunday, May 16, 2010

singgah fesbook orang...hahaha...

hehehe...nk gelak jap....tadi aku ade la on9 fb tau....then aku terbukak profile org tu...sape org tu?ermmm...aku bg klu ckit je....aku bru je knl dia....pnh jmpe skali je...pastu dia nk kwn pada kwn aku ni...tah korang fhm ke x...hahaha...kalu x fhm bg aku sorang yg fhm je dh la erk!....aku tgk la profile dia tadi....tgk post n komen2 dia....kelakar giler....siap kne bahan ngn kwn dia lagi...hahha...tgk pulak pic2 dia...oke la..tinggi org nye..hensem gaks!...ahakz!...comey je aku nengok tadi...huhu....status dia byk psl masalah jodoh la...pade dia....jgn la fkr2 sgt...wat sakit pale jerk!...kalu x dpt jgk...diamkan diri wat seketika pe slhnye...jodoh kite semua dh ditentukan tuhan dah pun...tgl jmpe dgn x jmpe je lagi...pasal komen kwn2 tu..jgn la amik atu sgt...wat bodo jerk!...hahaha...neway...i nk wish kt u...hope u dpt calon yg terbaik okeyh!...cayok bro! :)

No comments: