Followers

Sunday, May 2, 2010

sekeping hati ~

aku x tau perasaan ape yg sedang aku alami skrg ni...bukan mudah untuk membuangkan perasaan syg terhadap dia...amat perit!!...tuhan...tlg la hamba mu ini..aku x nk rosakkan hubungan yg dah sedia ada ni...knpe kau temukan aku dgn dia?knpe???...aku masih mencari jwpn yg x pasti ini...geraaammmmmmm!!!!!!....sb x jadi...hukhukhukhuk....bz sgt ke??...eeeeee........benci la...perasaan pe nih?asl aku nk marah pulak...dia x de kene mengena dgn aku pun...knpe kau ni masnie????...gila ker?org tu x penah pun fkrkan kau..kau je yg lebih2 asal?...jgn syok sendiri...merana kau nt....dah!!!!!...aku dh cube lupekan dia....tpi x boleh...aku dh cube x fkrkan dia....tp x boleh jgk...knpe???aku cube jgk x lyn perasaan ni...tapi tetap x boleh...dah tu nk suh aku wat camne lg????tlg laaaaaa......huk! :'(
ya allah, kalu dia jodoh ku...kau tunjukkan lah jalan...agar aku boleh mamahami...jika dia bkn jodoh ku kau jauhkan lah dia dariku...amien~...aku dh x tau nk wat camne lg....aku x tau pe yg ade kt dia...samapi aku suka sgt kt dia...kalu diikutkan dia x de pape yg istimewa pun...tp.....knpe aku bleh ade hati ngn dia...
perit btl kalu jadi mcm ni...x boleh nk luahkan...sakitnye hati...tuhan sja yg tau....

No comments: