Followers

Monday, May 17, 2010

mem0ry study kt poli tg malim....

hehehe...otw aku blk keje tadi....tetibe aku teringat 1 kisah dahulu kala....cewahh!!...hahaha...kenangan tu berlaku masa aku ORIENTASI kt poli tg malim...nk dijadikan cerita...aku telah mengalami KEMALANGAN YG AGAK SERIUS JGK LA....hahahaha...

kejadian berlaku pada malam hari....mlm tu ade 1 game yg kiteorg kne join la kan...game ape...aku pun dh lupe...hehe...game tu kne cari benda tersembunyi kat setiap bangunan..dorang bg hint then kiteorg kne cari la...time tu 1 group dlm 6 org kot...team leader aku of c0z la lelaki kan...cari punye cari...tetiba masa dh tamat...so kiteorg diminta kumpul kt dewan semula...masa aku kelam kabut nk ke dewan blk tu..aku lalu la bwh tangga bangunan tu...tetibe...aku x pasan ada satu tembok kt bwh tangga tu...aku pun dgn exited tunduk lalu bawh tangga tu dengan jayanya....tetibe....duusssshhhhhh!!!!!!..

dahi aku terhantuk kt tembok tu...pe lagi...peristiwa berdarah la time tu...luka terok..darah x yah citer ar....byk giler kuar!!...so...the point is....team leader aku dtg menunaikan tanggungjwb dia sbg seorang ketua...huhu..time tu da mcm filem hindustan pun de gak...hahahaha....mule2 aku terbaring ats lantai...then bila dia dtg...dia pangku kan kepala aku kt ats peha dia...pergghhhh!!!!....agak romantik gak la time tu....hahahaha....sengal je an...aku time tu rileks lagi...tetibe rase sengal2 kepala...muka aku tetibe jadi panas sb darah mengalir byk sgt...dia pun amik la sapu tgn dia....lap darah2 yg keluar tu...haisshhh!!!...

kalu korang tgk kejadian tu...sure korang gelak gak ar...hahaha...kwn2 ramai la jgk kerumun aku ngn dia...pastu...dia arahkan sorang kwn aku ni suh pgl lecturer...pastu aku pun di bawa ke wat kecemasan kt tg mlim tu...tgk2 dapat hadiah daaaa....kne 6-7 jahitan...haduh!....pastu lecturer call mak ayah aku...esok pgi tu..mak ayah aku dtg dari KL nk amik aku balik...sb aku dpt MC...so kne berehat kt umah.....hehe...tu je la kisahnye.....sweet x?hahahahaha....pada dia...thanks la sgt2 tolong aku....aku lupe dh sape nama bdk tu...x silap aku bdk tu org kelantan...pekat btl dia ckp kelantan...hahaha...aku salut la kt dia...sb dia seorg yg bertanggungjwb...hensem pun hensem gak....bertuah la sape dpt dia kan...ciri2 dh ade...hahaha.....thats all! ^_~


No comments: