Followers

Wednesday, May 5, 2010

macam2 jadi hari nie ~

selasa 04.05.2010...

tarikh dan hari dimana berlakunye : -

a) pagi2 x de mood psl hal semalam...masih memikirkan si dia...

b) dapat tau sorang budak ofis dh nk benti...mule2 kiteorg x caye...tp ble dia kemas brg2 dia btl2..bru kiteorg caye...ish! abg bad niy...sabar la...benda boley bwk bincang kan...

c) blk je dari keje, tgh umah dh tunggang terbalik...besepah2...kalahkan umah yg ade bdk kecik...langkah je kaki, trus masuk dapur kemas2 ape yg patot...tgh2 kemas tu rse mcm nk menitik jgk air mata...kite dh la penat, bru blk keje...tgk2 umah bersepah...sumpah! mcm nk nangis...tp tahan je..

d) mlm, dpt msj dari sahabat karib ku shila, dia test aku...mama tenat skrg!...doakan utk mama...aku dpt je msj tu trus call dia tnye camne keadaan..

e) mlm ni jgk ade kelas, blk je dari kelas trus g melawat mama shila, yg kebetulan dkt sgt ngn hospital pandan indah. ampang...sedih sgt tgk mama...aku dh x tahan sebak,menangis kt ctu jgk bile tgk mama...shila pun dh x thn sama2 nangis...aku x leh ar tgk keadaan mcm tu...trus aku ltkkan diri aku kt tmpt shila...dn aku dpt rasa ape yg dia rase skrg... wahai sahabat ku shila, kuatkan semangt mu, ALLAH TAALA sedang mengujimu,dan tempuhlah dgn sabar...moga mama sepat sembuh...amien ~

f) lupe plk....jam aku putus hari ni...sedih btl....huk!...jam kesayangan ku...

so tu la yg terjadi pada aku hari ni...

pelajaran yg aku dpt hari ni...SABAR!! tempuhlah dugaan tu dgn sabar...tuhan slalu menguji org yg baik2...dn setiap yg berlaku ade hikmah di sebaliknye..

No comments: