Followers

Thursday, May 13, 2010

gud news!!!!!!

hohohoho...licks!....hikhik...aku nk share kegembiraan aku dicini...wowowowo....mlm tadi aku g kuar mlm ngn sahabat aku shila....lepas arwah mak dia meninggal...aku jadi risau sgt kt dia...so, sb tu aku nk jmpe dia jgk2 mlm tadi....bile jmpe je.alhamdulillah la...aku tgk keadaan dia oke...seperti org yg redha dgn ketentuan ALLAH TAALA...syukur lah....x lah aku risau sgt ngn sahabat aku tu...smlm kiteorg p mkn pizza hut kt area sentul....lepak2 ngn dia tetibe dia trus ckp yg dia nk kawin!!!!......then aku dgn spontan trus menjerit kuat kt pizza hut tu....sume org pandang....hahaha....pedulilah...yg penting aku heppy sgt2 dgr berita tu.....aku x tau knpe aku exited sgt....seolah2 mcm aku lak yg nk kawin...hahahaha....so funny lah!....tahniah sahabat ku....aku doakan yg terbaik utk kau yea kwn....btl la ape yg kau kate kt aku dlu....setiap yg berlaku pasti ade hikmah dia.....see!.....terbukti dah...lepas je arwah mama meninggal....tgk ko dh ade pengganti...bf ko dah melamar ko utk teruskan hubungan korang....aku btl2 tumpang gembira kawan!...cepat2 la kawin...n dpt anak reramai tau...hihi...so, pasni aku x la risau kt ko dh..sb ko dh ade org jage...hehe...ALLAH dh beri kan jodoh yg terbaik tuk kau kwn....hargai dgn baik....teruskan perjuangan...aku sentiasa ade kt blkg kau sbg seorg sahabat hingga akhir hayat.....amien! ^_*

sahabat ku...norshasilah ahmad..

pergghh!!...licin tuh!...hahaha...

buroks nye gmbr niy...tp mcm kiut pun de jgk..hekhekhek. :)

No comments: