Followers

Monday, May 24, 2010

tujuan BLOG ini....


~~ BICARA HATI BERMULA DISINI ~~


rasenye kalu korang bace tittle kt ats ni sure korang dh faham kan pe maksud tu... tp x pe lah aku terangkan lg detail yer...

blog ni aku buat adalah untuk aku meluahkan segala perasaan aku yg terbuku dalam hati ni...
bukan pe...dari aku cerita kt seseorg...aku rase mcm angin yg kuar dari mulut aku sampai ke ke telinga seseorg...dan akhirnya keluar ikut telinga sebelah sana...hahaha....pe aku meraban nih!.... tp tu lah kenyataan dia... jadi aku rse ade baiknye aku luahkan disini...sekurang2nye...ia kekal...kecuali akaun blog aku ni kne block la kan...hihi...

so, pade sesape yg dh bace blog aku ni... myb dia dh dapat tahu sape aku sebenarnye... mule2 tu mmg nk rahsiakan blog ni....tp bila lama2 tu rse mcm aku bercerita sorang2 plk..hehe...jd aku open blog aku ni pada stgh2 org je....hehe... tp pade sape yg secara sengaja n x sengaja terbace blog aku ni... x pe... aku maafkan...cume jgn la fikir yg bukan2 eyh!.... aku x niat langsung nk "rosakkan" ape2...cume ini adalah ikhlas yg kuar dari hati aku je...so, pade sape2 yg terasa tu aku mintak ampun dan maaf sgt2... sumpah aku x berniat langsung nk "merosakkan" ape2..harap korang faham k...

segala kegembiraan, kedukaan akan aku share kan disini...x de tempat lain lagi aku nk mengadu...mgkn korang x percaya...tp tu lah hakikat sebenar...

No comments: