Followers

Saturday, May 1, 2010

INSAN BARU...

seorang insan yg baru muncul dlm hidup aku......yg sebelum ni aku mmg x penah mengenali dia...bile dh kenal ngn dia lebih rapat.....aku belajar dari dia 1 pelajaran yg baru yaitu "hargai sesuatu hubungan antara sorang insan dgn insan yg lain" tu lah yg aku pelajari...dan aku hormati dia sbg yg lebih tua.....byk benda yg tersirat....di sebalik cerita....tp aku x nk tnye pape...hakikatnye, minda aku bercelaru memikirkannya......takot disalah anggap...hahaha...kadang2 bila niat kite baik,org fikir lain pulak..jadi...diamkan diri sudah memadai...bila difikir secara mendalam lagi...knpe tuhan temukan aku dgn dia?adakah untuk saja kenal-kenalan?atau untuk mengetahui sesuatu yg sblm ni aku tak taw...ataupun....hahahaha...abaikan...byk persoalan bermain di minda...

No comments: