Followers

Wednesday, May 26, 2010

semua aku!!...knpe mesti aku??hah??

SEMUA AKU!!!


aku la yang nk kene faham korang.....aku la yg nk kne mengalah....semua aku...knpe???...habis aku? sape nk fhm???..sedihhhh!!


SEMUA AKU!..


kenapa di takdirkan aku MEMAHAMI korang hah?....knpe aku mudah memahami korang?perasaan korang?...sedangkan aku?...korang x penah nk fhm!...knpe??...

tak sorang pun penah tnye....pe masalah aku!...knpe???

dan paling sedih!...bile aku meluahkan...korang x amik port pun kan...hhhhmmmm.....


BUKAN mintak balasan....BUKAN mintak korang dengar masalah aku....CUMA!...faham aku sama....AKU ADA HATI DAN PERASAAN!...


KALAU AKU BOLEH FAHAM KORANG, KENAPA KORANG TAK BOLEH NK FAHAM AKU?..KENAPA??


sudahlah!..berhentilah berkata buruk!...aku dah bosan!...makan hati sorang2!...

aku rase mcm nk lari dari kehidupan aku skrg...yg aku rase kosong sgt ketika ini...

tp....TUHAN ade....menemani aku setiap detik...thank ALLLAH...

No comments: