Followers

Monday, August 30, 2010

dah lama!

cam dh lama je x menaip kt cni... hurm... agak kebizian la sejak 2 3 menjak neh! sory yer...

RINDU...RINDU...RINDU...

hurm... sbnrnye aku x de la citer yg best sgt pun...
cume nk bgtau... kalu la ade kesempatan... setiap perkara atau perbuatan yg indah2 dlm hidup ni nk je aku jadi kan dairi...hah! dairi? camne tuh? hehehe... maksud aku... setiap perkara yg indah kalu leh ak nk citer sume dlm blog ni... tapi syg... x berkesempatan... bz kan... kalu la aku ni x keje... pastu duk umh 24jam kan best!...hehehe...

pastu nk citer pe lagi eh!.. ermm... so far hidup aku skrg ni cam ok jgk la... x de la teruk sgt berbanding sblm ni... masalah dlm kehidupan tu... normal la kan.. kalu x nk de masalah jadi bby je la... 24jam mak dia ngadap dia... bagi mkn, mandi tido... hohoho...bestnye...hehehe...

lagi nk citer pasal... kwn!

haaaaa.... kawan.. aku rase cam hppy jgk la de kwn yg leh di jadikan teman bile aku sunyi... bosan... hehhee.. thanks ye... wlwpun kadang2 menyakitkan hati!..huk! KASAR!! uwekkk!! huh! but im still like u la... hehehe... x nk byk2 pun dari ko... dpt jadi kwn baik pun ckup arh!...kan..kan...

tapi.... se hppy mane pun kite... ade 1 ketika kite mesti terasa sunyi jgk kan.. kenape eyh!... urmm.... x dpt di kesan lah...hahahaa

ok! now story bout my dad plk.... so far dia pun alhamdulillah sihat selepas kuar dari hospital.. so rase syukur teramat sgt tu mmg ade la... skrg ni just kne control pemakanan dia je la... doakan moga ayh aku sihat seperti biasa yer kwn2.... :)

lagi nk citer pe eh!, byk benda nk citer sebenarnye... tapi nk duduk ngadap pc ni yg x de masenye.... bz... dh nk raye ni kan... keje makin lama makin byk... kdg2 tu stress jgk... tp under control lagi la kan...hehehhe..

k lah, ni je kot setekat ni... nt aku update lagi yer... bye... mmmuuuaahh!! :)

* alollolololo... comeynye.. hiks!... nt saya nk anak saya rupe in yer... sekian!... :P

No comments: