Followers

Monday, August 9, 2010

SIBLING'S VACATION @ PORT DICKSON (PART 1)

fuhhh!! syukur alhamdulillah, selesai sudah percutian kami adik beradik di port dickson.... punya la byk dugaan... nk tergelak pun de gak!...hahkahakhak...
k, ni aku nk citer sepanjang percutian kami di sana yer... hope korang hppy membacanya... hehehehe...

k, sblm nk ke pd, wana & syu tido la kt umah aku 1 mlm... dgn alasan supaya kami x kelam kabut pada esok pagi nye... hehehe... so, mlm tu mcm biasa kiteorg g lepak mkn kt aina cafe... dkt ngn umah aku.... yg sblm ni aku x penah jejak pun... c wana yg pilih tempat... x sangka lak tmpt mkn tu mmg sedap2 giler mkanan dia... x tipu weh! mmg sedap!, hahhahahaa... ermmm.. lupe lak nk g tau... shila x leh nk join sb dia ade kenduri mlm tu... so, kami lepak bertiga je lah....

keesokan hari nya, kami pun berangkatlah ke PD seperti yg dirancangkan.... sampai je kt PD, dak2 ni nk g mkn... aku pun hemtam je la g bwk dorang g mkn kt area yg aku tau... sb slm ni aku penah gak la menetap kt PD tu...hehehhe... dh settle mengenyangkan diri masing2, kami pun g la kt apratment yg kami dh booking tu... so,, ini adalah antara gmbr2 dlm perjalanan ke PD, tgk lah!, hehehehhe... :)

* wana & shila... x de keje kt blkg tuh!

*aku & syu, minum pagi sblm bertolak... tiup la air tu smpai sejok!...hahahaha

* sian... mkn biskut keirng je kt umah aku... hahhaha... padahal dh melantak awal2 pagi dh tuh!

* time ni baru smpai... paking kete nk masuk bilik!

* yg tgh drive tu smpat lagik!... tgk depan daaaa....

No comments: