Followers

Sunday, August 22, 2010

merepek sebentar ya!

entry kali ni aku nk citer pasal cinta lah!, sebab dh geram sgt!!, hurmmm...

bukan lah tuju pada sesape... cume nk bercerita je... hhehehe..

ok! knpe aku nk citer pasal cinta? sb aku ade terlihat dan ternampak 1 kisah ni...

lelaki : tak hensem! + low profile! + tapi keinginan tggi!

perempuan : cantik! + high class! + tapi simple je!

ok! kisah terjadi apabila lelaki dan perempuan ini berkawan baik, mmg close giler ar... kemana pergi mesti muka mereka bersama... dan yg paling menarik!, lelaki dan perempuan ni masih single!, haaaaa.....

pastu kan, skrg ni aku nk wat andaian sendiri huhu!,

yg lelaki ni... mmg rajin melayan perempuan ni... mane ppuan ni nk g, lelaki ni mesti pegi, kire sanggup ar.

yg ppuan ni wlwpun high class, tapi dia mmg low profile, very humble, funny dan berani ar. pendek citer mmg baik la.

dan aku dpt rase kan yg lelaki ni mmg suke kt ppuan ni... tpi.....
di sebabkan status or kedudukan mereka berbeza, lelaki ni mcm merendah diri la... dia merasakan diri dia x layak untuk bersama perempuan ni...

pastu, yg aku geram tu, bila ditanya pada lelaki ni ciri2 wanita yg kau mahukan mcm mane?, bila diterangkan, nk yg cantik2 aje.. ok la fine tak kisah lagi.. mungkin itu yg dikatekan keinginan kan.

so, skrg ni, aku pendek kan citer.. hahaha... lelaki ni sebenarnye suka kt ppuan ni... tapi dia merendah diri, dia rase mcm dia x layak!, kau x cube... ko tak tau lagi kan... bile kite ade keinginan capai la keinginan tu... jgn melepas plk nanti... kadang2 geram je kan... hurmm...

sb tu aku slalu ckp lelaki ni mmg lembab!, merendah diri sgt, kau bgtau je la ko suke nt ppuan tu... terima ngn x belakang citer... yg penting ko dh cube... dan aku dpt rasakan, yg ppuan tu pun suke kt lelaki ni... tapi, bila dh dikatekan kite seorg ppuan, x kn nk bgtau kite suke kt laki tu plk kan... mcm pelik jgk.. org kate pe, mcm perigi cari timba... haaa... camtu la beh kurang...

dh! tu je lah aku nk citer... nk lepaskan geram je... hahahhahahahaha.. x de kaitan ngn sape2 pun ok!... k chow! :P

* bace ayat dalam gambar nih!

No comments: