Followers

Tuesday, August 31, 2010

idola saya sudah bertunang!...=)

haaaa.... korang nk tau x sape idola aku skrg... of coz la finaz yunus... dlu dia pengacara TV9... sekarang dh tukar dh... dia masuk hijrah TV plk... bawah astro...

atcually, dari dlu lagi aku minat dia ni... mase zaman2 ade my space lagi aku minat dia... sb aku mula kenal dia melalui my space. skrg my space pun dh x layan... layan fesbuk je kan... hahhaaha...

kenapa aku minat dia?

aku minat dia.... sebab pertamanya of coz la dia cantik kan... manis je tgk... x la over sgt.... natural je... hehehe... pastu, dress up dia suma up to date ala-ala muslimah moden... sb tu aku suka... kirenye... wlwpun dia bertudung dn menutup aurat, dia still lagi mengikut peredaran zaman.. fesyen2 terkini dia ikut jgk wlwpun bertudung... kalu korang tgk pic2 dia... sumpah! sume cantik2 wei!.. kalu aku kurus n cantik... dia la aku jadikan idola tentang fesyen2 muslimah ni... hehehe... sweetkan... heee.. x pe masni... ko kurus dlu ea... nt dh cantik leh pakai pakaian cam dia tau.. (pujuk diri sendiri).. hahahhaa...

slalunya, aku suke tgk tudung2 yg dia pakai... sume tudung2 dia pelik2 je aku tgk..tapi cantik... seyes! mmg cantik... pastu kne plk ngn muka dia... so, pe yg dia pakai sume kne je ngn dia... bagi aku... ini la baru dikatakan kecantikan asli... huhu... even dia x pakai make up pun muka dia still cantik...

ok! sekarang ni aku telah mencuri gmbr2 dia untuk tatapan korang sume... hehehe.. aku amik gmbr masa dia tunang... so sweet... manis je tgk....

p/s : to kak finaz, sory tau amik gmbr tnpa kebenaran, hehehe.. nk mintak segan ar... ye la...cam klakar je nk mintak amik pic2 sis sb nk msuk dlm blog... malu je... blog kalu cantik x pe la jgk kan...hehhehe... sory yer kak finaz... kite janji x rosakkan pic ni keyh!... =)



* to sis finaz & tunang... tahniah!, moga kekal ke akhir hayat yer... sama cantik sama padan! =)

No comments: