Followers

Tuesday, August 31, 2010

malam MERDEKA!

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YG KE 53 TAHUN...
ok!, firstly aku bkn la nk citer pasal merdeka pun... sb aku ni bkn lah org ahli sejarah atau apa-apa... hehehee...
mcm biasa la.. aku nk citer pasal aku je la kan... x kn blog aku, aku nk citer pasal makcik temah blkg umh plk kan...

ok! dipendekkan cerita... tadi mase aku g isi minyak kt stesen petronas ni... aku ade la terjumpa sorang kawan yg agak lama x jumpa la... wlwpun dia duk dkt je ngn umah aku kan...

so, dia ni dh kawin la... anak sorang... ank dia mmg comel giler... sok besar mst cantik...heheehe.. so tgh sembang2 beramah mesra tetibe kuar tadi mulut dia..

"ermmm... mas ngn sipolan tu still lagi ke?" aku pun jawab la... " sy dh lama lost contact ngn dia kak... mane de pape dah"...

haaa... camtu la beh kurang sembang sebabak aku ngn kakak tu...

the point is kt cni.... aku cam bengang giler nk jwb soklan mcm tu... huh!... x suke la... pada hal aku rase dia dh tau pun aku dh lama x de hubungan dh ngn sipolan tu... asl nk tnye lagi... gggrrrhhh! dah la tu kak oi... bkn jodoh kiteorg.. nk wat camne kan... mgkn jgk dia bkn yg terbaik tuk sy... atau pun sy bkn yg terbaik tuk dia... so ade baiknye kiteorg wat haluan masing2... kan2...

* uh! mcm dh x leh terima dh insan yg lahir dari negeri2 ini... serik!... tp... kalu dh jodoh... ape nk buat kan... redha je lah...hurmm...

No comments: